text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. sbb itu aku sering MUHASABAH diri sendiri. aku suka pada DIARI tapi aku malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. sesiapa yg mengenali aku, aku bukanlah mahu bersikap HIPOKRIT tapi aku mmg begini dan biarlah aku TERUSKAN dgn cara aku nie. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan utk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan jgn tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dpt mengubat luka hati aku. sekurangnya aku masih sedar, ada orang lain yg lebih susah hati drpd aku... "

Followers

Thursday, July 21, 2011

HATIKU MILIKMU

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu


Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kan ku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu


Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu


Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cintamu mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh cintaku


NERA

2 comments:

intan said...

dah jatuh chenta kat lagu ni.. =)
lirik die best

Waniey Shaari, said...

sy memang suka lagu nie sejak AF lagi. utk calleringtone lagi. haha lirik nie memang kena dgn sy. hayati larhh. thanks for the comment. =)