text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. sbb itu aku sering MUHASABAH diri sendiri. aku suka pada DIARI tapi aku malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. sesiapa yg mengenali aku, aku bukanlah mahu bersikap HIPOKRIT tapi aku mmg begini dan biarlah aku TERUSKAN dgn cara aku nie. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan utk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan jgn tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dpt mengubat luka hati aku. sekurangnya aku masih sedar, ada orang lain yg lebih susah hati drpd aku... "

Followers

Sunday, July 31, 2011

KAMERA X2-01

si comel = Papa Rifdy Paan Ghani
manjanya ANAK BAPAK kan...
sebelum rakaman edisi merdeka raya
mampu tengok SEPAH dari jauh aje mulanya..
Saiful Apek. Make Over.
SHUIB sampai dulu pulak...
sempat bergambar pulak aihhh~
kemudian JEP dan MAMAT pon sampai
meeting bermula...
SHUIB dah pergi sb Siti Sarah da tunggu dalam kete
sempat khusyuk tengok TV haaaa...
 muka serious aje...
mendengar dengan teliti
fokus. fokus. fokus.
mostly girls enn..
" nak SIGN, boley?? "
ready utk bergamba aje (hehe)

kek yang SEDAP !!

NANA dan WANI

9 comments:

Angah said...

amboiiii sonok kome ye..dapat togeder-geder ngan sepah...

Angah said...

nak tanya sikit, mamat ngan jep ni ok tak kat luar, maksudnye ralation diaorang. sebab aye tak penah nampak diorang berpeluk ke salam ke setiap kali lepas persembahan atau pun masa umum juara. yg aye nampak jep selalu salam ngan peluk si shuib tu..

Waniey Shaari, said...

thanks ANGAH. honestly,saya nie sekadar menulis KISAH SEPAH sahaja. takde menyentuh hal peribadi. lately,ramai yg perkatakan ttg JEP dan MAMAT. mereka da berkawan sejak tingkatan 1 lagi (maafkan saya kalau tersilap). jadi,tentu mereka lebih memahami antara satu sama lain. sb saya juga mempunyai kawan yg sudah lama kenal. bkn mudah nak kekalkan perhubungan itu. bg saya,tentu ada SEBAB atas setiap perkara yg terjadi antara mereka. kte DOAKAN agar mereka terus kekal bersama. amin...

intan said...

bestnyer dapat jumpe SEPAH..
jeles2..~
Moga sepah tetap bersama..=)

Waniey Shaari, said...

THANKS intan. insyaallah,dorang bertemu krn Allah. jadi berpisah kelak pon hanya Allah yang tahu. kita sbg PEMINAT doakan saja agar keakraban mereka berkekalan. lagipun,masa meeting aritu mereka bertiga BAIK2 aje. =)

intan said...

Amiin.. doakan yang terbaik untuk SEPAH.. moga dorg terus sukses selalu..=)

Waniey Shaari, said...

amin. amin. amin. ya rabbal'alamin. =)

Angah said...

tq wani, sudi jawab soklan angah...:D

Waniey Shaari, said...

my pleasure,dear =)
sorry,lately tak salu online. sebuk skit. nnt sy update lagi ok. thanks sb sudi tgok laman blog sy nie.