text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. sbb itu aku sering MUHASABAH diri sendiri. aku suka pada DIARI tapi aku malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. sesiapa yg mengenali aku, aku bukanlah mahu bersikap HIPOKRIT tapi aku mmg begini dan biarlah aku TERUSKAN dgn cara aku nie. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan utk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan jgn tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dpt mengubat luka hati aku. sekurangnya aku masih sedar, ada orang lain yg lebih susah hati drpd aku... "

Followers

Sunday, May 22, 2011

CUTI SEMESTER

          ohh dear !! what can i write for u all.. hrmm based on my post title,skang musim student KPTMB utk rest.. haha yela,final exam da TAMAT !! tapi bukan untuk selamanya larhh kan..
          adess~ lambat lagi aku nak tamatkan pengajian.. hehe takde larhh lama,dalam satu tahun gak.. aiseh,tak sabar rasanya nak bergelar GRADUAN DIPLOMA !! skang pon tak tawu yang aku dapat habiskan belajar dengan lancar atau tak.. aku cuma boley berdoa.. selain doa family aku.. tentu larhh aku kena berusaha lbey kan?? insyaallah~
          pagi tadi cepat2 aku bangun dari tidur (adek aku kejutkan larhh..) sebab abah aku nak pergi kursus.. hrmm aku pon tak tawu sangat larhh tapi aku harap,abah aku akan pergi dan pulang dengan selamat. seminggu dye pergi ke Kuala Kubu.. hrmm macam2 persediaan yang abah aku perlu settlekan. yang aku agak susah nak percaya,bila abah aku tu kena pakai baju kemeja dan bertali leher !! hehe ala2 baju f0rmal pejabat katakan.. tak silap aku,last aku tengok abah aku 'bergaya' seperti tu masa aku kecil lagi. mana taknya,selama nie aku sejak kecil aku biasakan mata aku dengan UNIFORM POLIS dye tu.. haha patutnya nak beli baju batik tapi.. SOLD OUT !! haha
          mak aku cakap,lepas abah aku habis kursus nanti.. abah aku nak belanja makan !! haha seronok betol.. adek aku untung lbey sebab dye yang ironkan semua baju abah aku.. thanks larhh.. aku malas semalam sebab terlalu penat sangat keluar 'beraktiviti' dengan kawan2 bekas seasrama dulu.. haha gunakan kereta MyVi putih.. sponsor buy Koperal Shaari.. (my dad larhh.. haha)
          " abah takde nie,akak dan adek dok uma aje tawu.. jaga mak.. jgn merayap.. tunggu sampai abah balek kursus.. " tu pesanan abah aku untuk kami dua beradik.. untung larhh mak aku.. haha sape tak sayang bini oiii.. haha so,dalam seminggu tak boley pegi memana larhh.. hehe
          rasa rindu pulak pada ABAH aku... rasa rindu pada KAWAN2 BAIK aku.. my BFFever also.. and ex-classmates SECTION 16.. especially TEAM B.O.D.. kenangan kamu semua takkan aku lupakan.. =)

rindu aku selayu bunga hilang cahayanya..

No comments: