text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Friday, April 1, 2011

BUKIT BROGA & PANGSUN

          alahai,kawan2 aku sekalian.. aku da lama sangat melayan perasaan aku selama nie sampai lupa nak update aktiviti aku dengan classmates aku. haha nak dijadikan cerita,sabtu lepas.. 26 Mac 2011,aku dan kawan sekuliah aku (group Section 16) sama2 berpakat nak do something yg tak pernah student lain arrange selama nie. hrmm mungkin ada yg pernah dengar ttg Bukit Broga kan?? mesti punyer larhh. dlm facebook tu, ramai sangat yg update photos kat situ enn. nice babe !! aku jeles betol.. but finally,aku dapat mendaki gak. haha for me,it's such a good memories to keep until i die !!
          if u all nak tawu,aku nie mmg suka sukan lasak tp kadang2 atas sbb fizikal aku agak tak mengizinkan,aku jarang nak lakukan sukan lasak tu. untung larhh aku nie jenis yg kuat semangat oke. haha mmg aku bersyukur gler!! lebih2 lagi dapat kawan2 yg sudi membantu aku. daripada aku mula pancit sampai nak pengsan,tawu !! subhanallah.. nak mendaki mmg payah,babe !! hanya Allah yg Maha Mengetahui.. hrmm sampai kini,airmata aku seakan ingin mengalir bila mengingatkan pengorbanan mereka sume.terima kasih sangat2.
          after hiking Broga Hill tu,we all terus get ready utk bermandi-manda ke Pangsun pulak. haha best tak terkata.wpun aku takde join mandi basah mcm them all enn..kaki aku asek sebuk main air aje larhh. haha aiseh,mcm aku wat time reunion Perimbun dlu.. haha honest,aku tak reti nak mandi sungai sangat wokkk !! tawu nak main air aje.last2 dapat 'penyakit' aje haaaa.. hehe mcm bese,de BBQ oke..nie mmbe klas aku yg spons0r tawu !! si Syafikah larhh.tah nape tp aku ase niat dye ikhlas.so,aku say thanks sangat larhh.. =)
           paling aku tak sangka,de makanan yg tertinggal pulak !! masing2 amek inisiatif utk stop tepi jalan tu and buy something to eat sbeelum ayam yg diperap tu dibakar. haha perghh !! aku mmg lapa yg tahap kr0nik gak !! alih2 aku sebukkan diri main air sorang2 aje larhh.aku takde bwk baje spare tawu !! haha tu alasan paling munasabah utk aku tak mandi !! haha sorry kawan2.. dok lama dalam p0ndok pun tak best gak enn tp si nana suka..siap tido lena lagi uhh.. "makcik limah oooii.. " jerit si Thaqif dari jauh lagi. haha tambah si Amirul Hafiz," tak tengok AC Mizal ke..??? " haha aku tergelak besa larh masa uhh.terok betol.dak dorang tu mmg giler menyakat si nana tu.si daddy pun sama,Amir.bro yg paling kuat membahan.sama geng larh tu. haha lau nak story sal d0rang uhh..sampai bila2 takkan tamat oke !! yg sure,lepak dgn dorang mmg gempak larhh !!
          anyway,aku say sorry sangat2 sb xdapat upload the latest photos.kena search dlm fb aje larhh.. haha untung larhh sesape de fb aku enn. haha oke bro~ chill babe~ chow !!



SECTION 16 - KPTM BANGI - 260311

No comments: