text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Wednesday, February 16, 2011

STUDY + TIDUR = STADO

study Cost And Management Accounting
          perghh !! lau study bab nie,mmg aku rasa tension gler !! haha yela,aku tak paham satu hapa yg miss aku ajar.aiseh,terok betol larh.camne nak bagi aku fokus dlm kuliah miss haa?? aku buntu sgt.aku try paham pe yg miss ajar tp..aku still blur.rasa nak gantung diri saje !! amboihh,melampau betol enn. haha takde larh camtu gamaknya.sepanjang aku study kat KPTM nie,tak penah terlintas dlm otak aku nak drop subjek oke.tetiba rasa ringan aje hati aku nie nak pegi BKR dan berat sungguh kaki nak melangkah ke kuliah miss. hrmm maaf larh,aku bukan nak malukan or aibkan miss.tapi mmg aku tak paham satu hapa !! sampai aku main2 dlm kelas dye tu,adalah.bayangkan,dlm masa 2jam tu aku just byk berangan saje. hrmm terasa nak karaoke kat Jalan Reko larh.tak pown jadi artis saje.then,nak naik pelamin dgn anak raja (gurauan semata2 oke) haha.lemah betol larh sb setakat membaca aku pandai tapi bab mengira nie aku down skit.miss ajar boley tahan.budak2 lain paham saje.tapi aku ?? BLUR !! ah,sudah.. mmg terok !! lau aku tak blaja betol2,boley gagal dowh.aiseh,taknak larh camtu kan ?? hrmm takpe larh.chill sudaa~ lau miss tak boley pahamkan aku.aku akan try utk lbey fokus dlm kuliah miss nnt. haha i will try oke. insyaallah. ^_^

No comments: