text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Saturday, February 19, 2011

PUAS BERJALAN = TENSION RELEASED

          hye sume !! aritu lupa nak new post sal aktiviti2 aku yg terbaru. hehe aritu masa bufday housemate aku,kami pegi larh jalan2 amek angin jap kat Alamanda,Putrajaya.best gler wokk !! sb aku tak penah pegi tempat tu.aku pown tak tawu pe nama tempat tu.yg aku tawu,aku syok b'gamba kat satu pelantar atas air. haha sesape yg tawu,jgn lupa comment eyhh. haha subhanallah,tempat tu mmg chantek gler !! honestly,aku b'syukur atas anugerah Illahi.sungguh indah ciptaanNya.aku tak penah rasa sungguh kagum sebegini.so,aku dan nana try amek gamba semana yg kami mampu. haha yela,kebetulan masa tu nak hujan pulak. aiseh !!

dok atas air.takot gak ouhh !!
angin sepoi2 bahasa. =)

Fuhh !!
          then,aku nak kongsikan pengalaman aku kat Metro Kajang pulak.nie aktiviti semalam.keje aku dan nana gak.masa nie,kami bosan dok uma.yela,klas abes awal pulak.so,kami decide nak bawak kete housemate kami pegi berjalan.padahal,dekat saje dgn rumah sewa kami. haha aku beli CoolBlog !! perisa Banana.pestaim dowh aku merasa Banana Ice Blended.selama nie aku suka perisa Coklat saje. hehe pilih pulak double Pearl. perghh !! aku mmg suka gler.sedap tak terkata.alhmdulillah. haha satu ari tak beli CB rasa tak puas pulak. hehe afta tu kami jalan2 pusing satu metro tu.lepak punya lama,baru aku teringat yg kat metro tu de Karaoke Box.aku da lama cakap dgn nana sal tempat karaoke tu tapi aku lupa nak tunjuk kat dye.alang2 kami nak hilangkan bosan kan.so,pegi karaoke suda larhh.alarh,sorang nyanyi lima lagu saje. hehe sound system agak oke larhh.bese larh,tempat lama kan.lagu pown takde up-to-date sgt. hehe mula2 mmg rasa janggal sgt sb ramai dak lelaki saje.ada gak girl.tapi dorg dtg dgn kapel enn. haha

ngah layan lagu jiwang nie. haha
si nana suka saje. haha
hepy kan ??

No comments: