text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Wednesday, February 9, 2011

PENGAKUAN AKU !!

          hrmmm aku tawu skang da kantoi kat kawan2 sekolah lama aku yg aku minat kat satu mamat nie !! aduhh tah cmne boley pecah rahsia enn.penat aku simpan tawu.hampir bertahun lamanya aku pendam !! takde sape yg tawu oke.even BFF aku sndr. haha tapi skang dye da tawu larh.setelah kantoi enn. huhu
          pd kawanku sekalian.listen to me.yes,dat's true i'm like him very much !! but trust me larh.cinta tu x semestinya ingin memiliki kan?? hati rasa kecewa tu memang larh tapi bila dipkirkan balek enn.persahabatan lbey indah dari percintaan kan.tu yg aku rasai sepanjang hidup aku.from the deep of my heart,aku ikhlas menyayanginya tapi x bermaksud aku mntak balas oke.takde berlaku contract because dun have any acceptance and consideration between us. aiyoo i'm know larh because i student business and of course,law is one of my subject for dis sem dat i have to learn !! hrmm so,dun worry.aku takkan pecahbelahkan persahabatan kita.aku sayang kalian tawu.myb aku yg silap sb da meluahkan dlm blog nie.hope sesape yg tawu tu buat2 paham oke.jgn tnya lbey2.sb sure aku xboley jawab soalan u all tu. hehe aku boley terima atas takdir Illahi.hati dan perasaan xboley paksa2 kan.tak jiwang namanya. hrmm
          yes,i need him for the rest of my life but Allah yg Maha Mengetahui dan Dia tawu every single things in my life,right?? Allah can determine my soulmate and maybe someone yg aku kenal or tidak kenal enn.wallahu'alam huhu one day,aku pasti akan bertemu dgn orang yg sswai dgn jiwa aku. haha chill babe~ cool bro~ syg aku pd kawan2 tetap higher oke !! muahhhxx

aku minat Asmawi Ani. haha
          lagi satu enn,aku tak tarikh bila larhh.aku dan nana pegi karaoke kat satu tempat nie.[gempak+best=gila betol] haha speaker mmg terbaek wa pnh jmp seyhh.lau mnyanyi pun tak rasa sound effect terok sgt larh.msh dpt dgr sore sumbang masing2 tu. haha paling world enn,aku choose lagu2 yg tak pnh aku nyanyi selama nie.misalnya lagu Di Alam Fana Cinta (Fotograf) dan Karam (Zabarjad). perghhh !! mood aku baek lak tu.skang ngah promosi seyhh.[sejam+bilik medium=rm10] saje. haha bagi aku xmahal larh sb berbaloi tawu !! speaker oke.lagu up-to-date.port mmg clear babe !! haha tp promosi smpai 13hb Feb aje.so,cepat2 larh pegi oke. haha bkn nk promote or menghasut tp perkara yg benar xboley kita sorokkan.bwk family skali oke.jgn asek bwk bf/gf aje.xsyok gak enn.pasnie aku plan nak bwk emak,abah dan adek aku lak.sure dorang suka larh.lbey2 lagi abah aku.dye gila karaoke.aku nie ekot jejak langkah dye larh.anak bapak katakan. haha
          lagi satu hal xboley blah,sb gila karaoke aku dan nana asek kena bahan dgn gelaran 'artis'.berpunca sb kami pnh ponteng kuliah gara2 nak join Kelas Vokal=pusat karaoke larhh. aiseh !! nasib larh aku nie kurang bercakap dlm kelas.si nana paling terok kena bahan.artis paling top katanya.nie si Amirul Hafiz dan Haikal Suhaimi punyer keje larh.tak abes masa agaknya sebok membahan nana.langkah aje kaki,nama si nana da kena panggil. haha tumpang populariti katakan. ( jangan mara ye babe !! )

dua artis Kelas Vokal enn. haha



No comments: