text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Saturday, March 31, 2012

LARA LAGI


Hanya sampai di sini saja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk hati ini
Merawat rinduku sendiri 
Setelah aku kau lukai 
Sedangkan kau tahu 

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku 
Takkan berubah 
Walau dipisah laut biru 

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah, tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu, percayalah



Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja 
Pasti di satu hari nanti 
Ku jejak bahagia 

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku 
Takkan berubah 
Walau dipisah laut biru 

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah, tak pernah jemu 
Takkan terpadam dalam hatiku 
Ia milikmu, percayalah 

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja 
Pasti di satu hari nanti 
Ku jejak bahagia

ADIRA

No comments: