text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. sbb itu aku sering MUHASABAH diri sendiri. aku suka pada DIARI tapi aku malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. sesiapa yg mengenali aku, aku bukanlah mahu bersikap HIPOKRIT tapi aku mmg begini dan biarlah aku TERUSKAN dgn cara aku nie. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan utk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan jgn tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dpt mengubat luka hati aku. sekurangnya aku masih sedar, ada orang lain yg lebih susah hati drpd aku... "

Followers

Saturday, September 17, 2011

SIGNATURE again~

SITI SARAH

NABIL

ZIZAN

ZAMRATUL ZAMRI


p/s: sume SIGNATURE nie aku amek masa shooting MAHARAJA LAWAK RAYA yg lalu. tapi kak SITI SARAH aku mintak masa ada AKTIVITI BERSAHUR BERSAMA SEPAH kat RUMAH ANAK2 YATIM, YADIM HULU LANGAT (mangsa tanah runtuh). terbaek punyerr~ yela,alang2 dorang LEPAK kat pangkin aku.. tak salah curi2 masa dorang kan?? memang GILA sporting ouhhh.. HOPE dpt jumpa dorang lagi. hanya JOHAN dan YUS aje yg tak dpt jumpa lagi. dorang sebuk dgn hal sndr. anyway, rasa bersyukur sgt jumpat dorang sb belum tentu PEMINAT dorang dpt berjumpa kan.. so,aku kira BERTUAH larh.. ALHAMDULILLAH~ =)

No comments: