text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Saturday, September 17, 2011

SEPAH FriendsClub

our NEW logo with new LIFE
          kalau betul ANDA peminat SEPAH, please LIKE this page: http://www.facebook.com/pages/Sepah-Friendsclub/155798231175110. mungkin MEREKA bukan BERTIGA lagi tapi nama SEPAH masih wujud. Kehadiran MAMAT dan SHUIB masih lagi diperlukan dalam INDUSTRI SENI. nie ada LINK untuk PICBADGES, made by WANIEY SHAARI. http://www.picbadges.com/sepah-friendsclub/2265670/?promote=2. CANTIK tau logo baru nie. UNIK giler !! HAHA tapi walau bagaimanapun, aku tetapkan MENDOAKAN kejayaan untuk JEP.


          biarpun badai melanda dalam kumpulan SEPAH, kami sbg PEMINAT masih tetap SETIA menyokong MEREKA. biarpun kata2 HINA dilemparkan, kami takkan lupakan segala JASA BAIK mereka yang sentiasa MENGHIBURKAN kami. biarpun BAKAT mereka dipandang rendah, kami sentiasa ingat TIADA MANUSIA SEMPURNA.

         MULIA seorang insan itu, datangnya dari hati yang IKHLAS. nie kisah pasangan BAHAGIA. antara SHUIB dan SARAH. aku suka melihat mereka tersenyum bersama. jujur dari hati, keihklasan antara mereka jelas terpancar di raut wajah masing2. biarlah orang kata kamu HIPOKRIT tapi mata aku menjadi SAKSI bahawa mereka adalah pasangan yang sungguh ROMANTIK gitu.. !!!

menanti kelahiran UWAIS ALQARNI

HOME MADE by SHUIB & SARAH
         nie kisah MAMAT pulak. seperti makluman sume, ADDA telah pun menjadi sejarah silam dalam hidup dye. HUHU skang hati lelaki yang tinggi lampai nie telah pun DIMILIKI oleh FIDA IBRAHIM =)

KASIH ALIA

CINTA BARU
          "BARANG YANG LEPAS, JANGAN DIKENANG." begitu juga dengan sejarah silam. sememangnya SEJARAH takkan kita lupakan sampai bila2 pun. tapi perkara yang SILAM, bukanlah satu perkara yang dapat berpatah balik lagi. MASA ITU EMAS. nilainya amat bermakna tapi cepat berlalu tanpa kita sedari. pasal kisah PERCINTAAN mereka nie, aku taknak usik sangat. serahkan segalanya pada ALLAH. tak sabar nak rasa NASI MINYAK mereka. aku pun belum berkesempatan utk berjumpa FIDA. bila agaknya si MAMAT nak bawa FIDA jumpa kami. "jangan lupa JANJI, ye abang mamat. "

No comments: