text


" aku nie seorang yg PEMENDAM. aku boleh berkongsi SUKA tapi menyimpan DUKA. aku suka pada DIARI tapi malas nak menulis gunakan PEN. cukuplah sekadar menaip gunakan KEYBOARD. lagi lancar dan laju berkata-kata, sbb itu aku bersungguh nak beli laptop bila dpt elaun dari tajaan MARA. berkorban juga lah demi MyDell aku nie. sebenarnya, apa yg aku tulis tidak sama dgn diri aku yg nyata. ' CHERITA SI GADIS JIWANG ' adalah sebuah blog utk aku meluahkan perasaan yg terpendam jauh di dasar hati aku.. aku bukan mahu
HIPOKRIT. biarlah aku hidup dengan cara aku sendiri. bagi aku, setiap orang berbeza dan punyai pendapat yg berlainan. nasihat adalah suatu jalan untuk kita dengar dan buka minda dgn lebih luas dan bukan untuk tersempit dengannya. aku lebih suka dengar masalah orang lain sbb hanya itu dapat menyedarkan aku,kerana ada orang lain yg lebih susah hati daripada aku... "

Followers

Thursday, August 2, 2012

PELANGI SENJA

Ku bermimpi
Engkau kembali
Wajah tenang kau berkata
Sayang, aku cinta

Namun kita takkan bersama
Dikau pergi takkan kembali
Sesal, ku kecewa

Wahai sang pelangi indah
Muncul seketika
Sayang tak ku lihat
Kini tiada

Ku terjaga
Dari mimpi lena
Sedar pipi dibasahi
Tangisku sendiri

Merintih perasaan ini
Tiada kata mampu diungkap
Tiada yang mengerti

Wahai sang pelangi indah,
Muncul seketika 
Sayang tak ku lihat
Kini tiada

Jika mampu ku kembali
Mengulangi masa
Pasti ku tunaikan
Permintaan terakhir

Wahai sang pelangi indah,
Muncul seketika
Sayang tak ku lihat
Kini tiada

Jika mampu ku kembali
Mengulangi masa
Pasti ku tunaikan
Permintaan terakhir

Kini hanya, tinggal kenangan
Hanya waktu menentukan
Kita kan bersama


STACY

No comments: